torsdag 22 december 2011

Vinterstart!

Heii alla Det va super kul på vinterstart igår!:D Lång kö in men vi va där ganska tidigt så vi kom in sen dansade vi och hade as kul! Vid halv 9 kom Ulrik Munther och sjöng! :D Han är sjukt duktig asså! hahaa Sen kom hemliga gästen som jätte många har sagt va Björn Gustavsson men det var några 8 som spelade nått vet inte ens vilka låtar de va XD hahaaa Sen vid 11 kom Mange Makers!!:D Dom gjorde en lång remix på deras låtar den va över en halvtimma lång :S hahaa och vi stod nästan längst fram och filmade allt och dog nästan av värme XD hahaa ;) Men när vi hade stått där i 25 min eller nått så började jag må lite illa men jag trodde att det skulle gå över men det blev bara värre och sen slog det lock för öronen och jag hörde nästan inget så jag trängde mig mellan alla människor fram till Anna och sa till henne att jag mådde jättedåligt och jag inte hörde något. Sen kommer jag inte ihåg så mycket av dom 5 senaste minuterna. Jag kommer bara ihåg att jag satt på en stol och pressade händerna mot öronen. :/ Men sen när jag kom hem mådde jag mycket bättre och nu ska jag ha voltige;)


Puss & Kram!<33

2 kommentarer:

  1. de va så jävla fuck'n roligt!!
    skika videon ;D

    SvaraRadera
  2. sv. Oj herre vilken lång kommentar, haha! ;)
    Du är bäst gulliga du, varenda ord du skrev - vill jag att du ska veta betyder jättemycket och allt stämmer in på dig!
    Du är den jag alltid kan snacka med, den som står framför mig när något är skit!
    Du är bäst och jag älskar dig <3

    SvaraRadera