tisdag 10 januari 2012

Första dan i skolan ;)

Som rubriken säger va de första dan i skolan i dag :) Hahaa as jobbigt att gå upp men mamma körde mig så jag slapp ta buss!:D haha Först hade vi NO halvklass men missade typ halva för jag och Anna skulle fixa hennes laddare :P Sen hade vi ensambel (stavning) de är när vi spelar gitarr, piano, trummor, bas och så sjunger vi ;) Förra terminen spelade vi mistletoe med Justin Bieber och nu idag så brjade vi spela in :D De va jätte kul haha :P Sen hade vi klassråd, matte, idrott, svensa och sen slutade vi ;) Då åkte jag in till Kungälv och va med Elin :D Vi fikade och kollade lite i affärer. Vid halv 4 åkte vi hem till Elin fast vi gjorde inte så mycket där haha XD



Nu sitter jag och snackar med Anna på Skype ;)
PUSS!<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar