lördag 14 januari 2012

Min fredag - lördag :)

Heii :D igår skulle Anna hem till mig men vi missade så kart bussen tack vare en viss person ;) (du vet vem du är haha skoja bara) :P Men som tur var för oss så hade Julia och så missat bussen så vi blev hem körda av henner farmor XD haha Sen hemma så började vi med vårat NO-projekt om.... hemligt! ;) In får inte veta om vårat grymma arbete fören de är klart ;) hihii Vid 4 eller nått kom Ebbz och hjälpte oss. Fast hon visste inte va hon skulle göra så hon fick vara med mig och Anna ;)
Båda underbara ungarna sov här fast vi sov inte så mycket :P haha Jag fick natta båda för Ebbz somnade i sängen medan Anna somnade på datan i soffan XD hahahaa När jag vaknade hade Anna redan varit vaken as länge och skulle hem för hon skulle rida. Jag och Ebbz fick städa själva men när de va fixat fortsatte vi med lite av NO saken ;) hahah De är faktiskt kul! :D hahaa <3
Jag och mamma körde Ebbz till bussen och vi har precis ätit tacos!:D gott gott!<33


Puss!!<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar